BTI המשמש לבידוד גגות רעפים, הוא הדרך היעילה והזולה ביותר, לשמירה על האיזון האקולוגי כתוצאה משימוש ביתי או מסחרי באמצעי קירור או חימום  ועל סטנדרטים של בנייה ירוקה. למפרט המלא של BTI >>

BTI הוא בידוד תרמי משולב המותקן מתחת לגג הרעפים של המבנה, הבידוד מונע את היפלטות האנרגיה דרך הגג והתקרות בנכס ועל ידי כך מוזיל באופן משמעותי את הצורך בחימום או בקירור של הנכס, כמו כן הפחתת הצריכה של החשמל הדרוש לחימום או קירור פרושה שימוש נבון באנרגיה וחסכנות אנרגטית התורמת לאיזון האקולוגי ולסביבה.

השימוש המוגבר באנרגיה פוגע בסביבה על ידי ניצול משאבים יקרים ומזהמים לצורך החימום או הקירור של הנכס ועל ידי זיהום האוויר ומקורות המים, שימוש נבון באיטום גגות רעפים, BTI, הוא התרומה שלנו לעולם אקולוגי יותר ולבנייה המטיבה עם הסביבה.

בנייה ירוקה ובידוד גגות רעפים BTI

מטרתה של הבנייה הירוקה הוא צמצום משמעותי של הנזק השלילי של מבנים על הסביבה, הן בתהליך הבנייה עצמו והן בתפעול השוטף של הנכס. בנייה ירוקה עושה שימוש בטכנולוגיה מתקדמת בשביל לאפשר לדורות הבאים אחרינו לחיות בסביבה פחות מזוהמת, שימור של מאגרי המיים והקרקע והפחתת זיהום האוויר.

בנייה ירוקה בנויה מפרמטרים רבים המשתלבים בעבודת הבנייה ואחד הפרמטרים הקשורים לכך הוא איטום נכון של גגות הרעפים לשם חיסכון נבון באנרגיה.

בנייה ירוקה ואיטום גגות רעפים BTI, משתלבים זה בזה בשביל לתרום לעולם המנוהל בצורה ראויה יותר מתוך דאגה לסביבה ולכל היצורים החיים השותפים לנו במעגל החיים.

 

בידוד תרמי - הדרך היעילה לשמור על טמפרטורה נכונה

לגור בבית עם גג רעפים זאת חוויה מיוחדת ומרגיעה, האווירה הכפרית, היופי והאסתטיות של המרחב המורכב מבתים צמודי קרקע עם גגות רעפים, אך עליכם להבטיח לעצמכם את הבידוד המושלם לחורף ולקיץ, בידוד שיאפשר לכם לחיות בצורה המיטיבה ביותר עם עצמכם ועם הסביבה. BTI בידוד תרמי לגגות רעפים הוא פתרון אידיאלי, מערכת בידוד עם יריעה רב שכבתית בעלת חסמי קרינה רפלקטיביים בתוספת של שכבת בידוד מסיבים גמישים.

בידוד תרמי כפתרון יעיל ואפקטיבי לאיטום בטיחותי

שיטת הבידוד התרמי באמצעות BTI היא שיטה יעילה וחסכונית התורמת הן לאיכות הסביבה והן לכם כצרכנים. הבידוד אינו מצריך התעסקות או טיפול מיוחד ואין צורך בציוד מיוחד לשם התקנתו, הוא מותאם במיוחד לשם מניעת הצטברות עובש והוא דוחה חרקים ומכרסמים.

החומרים מהם מיוצר BTI הנם ידידותיים לסביבה ואינם רעילים, הוא מורכב מסיבי פוליאסטר בלתי משוחזר ורדידי אלומיניום רפלקטיביים.

BTI בידוד אקוסטי

מלבד הבידוד התרמי המושג,  ה- BTI מהווה גם בידוד אקוסטי, השימוש הכפול הן כבידוד תרמי והן כבידוד אקוסטי מאפשר לכם כצרכנים להשיג במחיר אחד את שני הדברים. מעבר לכך, החיסכון באנרגיה כתוצאה מהבידוד תורם לאיכות הסביבה ולכולנו, בידוד תרמי ואקוסטי הוא פתרון מושלם הן לימות החורף הקרים בהם החום נשמר באופן הרמטי בין כתלי הבית והקור אינו חודר פנימה והן בימות הקיץ החמים, בו הטמפרטורות הנמוכות בתוך הבית מאפשרות לכם לחסוך בהוצאות המזגן ולחיות בסביבה נעימה וקרירה גם בשעות החמות ביותר של היום ובימי הקיץ השרביים  של ארצנו, ימים שבהם הטמפרטורות הגבוהות מחייבות אצל רוב האנשים ברוב חלקי הארץ מיזוג אוויר מוגבר בעוד תקרות האיטום לגגות הרעפים שומרות על סביבה קרה עד כדי הורדה של 15 מעלות בתוך הבית.