מק"ט: WFP001

עצר מים מתכתי WFP BK, מתוצרת חברת WFP גרמניה, מיוצר מפלדה מגולוונת במימדים: רוחב-160 מ"מ, עובי-0.75 מ"מ. העצר מצופה משני צדדיו בציפוי מיוחד דביק בעל תכונות אלסטיות במיוחד.

עצר המים המתכתי מכופף בקצהו האחד בזוית המכילה חורים לצורך עיגון לברזל הזיון.   

היתרון המשמעותי של עצר זה הינו אי רגישותו להרטבת מים לפני ביצוע היציקה, כך שניתן להתקין אותו בעונת הגשמים ללא חשש לתגובה מוקדמת עם המים ופגיעה ביעילות האיטום.

בשל זווית העיגון, אשר לה חורים ארוכים, עיגונו לברזל הזיון הינו קל לביצוע ויעיל ביותר.

מטרת השימוש

עצר המים המתכתי WFP BK משמש לאיטום תפרי יציקה באלמנטים המצויים תחת לחץ מים בחיבורי בטון של רצפה / קיר, קיר / קיר , רצפה / רצפה וקיר / תקרה. מבנים טיפוסיים ליישום באופן זה הינם מרתפים, מיכלי מי שתיה, אזורים בהם ישנם שינויים במפלס הרצפה,  ואלמנטים טרומיים.

חומר הפלדה

פלדה מגולוונת

גובה רצועת הפלדה

160 מ"מ

עובי רצועת הפלדה

כ-0.75 מ"מ

אורך רצועת הפלדה

2 מטר

סוג הציפוי המיוחד

גומי-ביטומן

עובי הרצועה המוגמרת

כ-2.1 מ"מ

צבע

שחור

עמידות בטמפרטורות

°35C- עד °75C

טמפרטורת עבודה

°5C עד °50C

הכנת שטח הפנים של המצע

עצר המים המתכתי WFP BK מותקן במרכזו של תפר היציקה על גבי ברזל הזיון.

חומרים

ראשית הסר את חלקו התחתון של פויל הפוליאתילן (בכיוון אל זווית העיגון). עצר המים WFP BK יונח על גבי שכבת הברזל הגבוהה ביותר ויחובר על ידי שימוש בחוט קשירה אל ברזל הזיון. חובה להניח את עצר המים כך שיהיה משוקע בעומק של לפחות 3 ס"מ בתוך בטון טרי - יש לוודא ביצוע בעת ההתקנה. הרצועה הבאה תחפוף לרצועה שאחריה בחפיפה של 5 ס"מ לפחות. החלק החופף חייב להיות מחובר בחוזקה בלחיצה ומחוזק היטב על ידי שימוש בתפסי המחברים של WFP. בשל הציפוי המיוחד של עצר המים המתכתי WFP BK, אין צורך באבטחה נוספת באזורי החפיפה. ליישום המוצר באזורים שונים, יש לעיין במפרט הטכני. הציפוי המיוחד הינו בעל עמידות גבוהה לחומרים כימיים. 

כלים מומלצים

כפפות, חוט ברזל ותפסי מחברים של WFP.

אריזה

ארגז המכיל 30 יחידות באורך 2 מטר ו-40 תפסי מחברים.

12 ארגזים במשטח.